Alexa (KISS TV) îşi urmează visele creionate în copilărie

De Ioana Constantin şi Ana-Maria Ilie

eurovisionMall Vitan, ora 12:15.

Pe scara rulantă apare uşor obosită Alexa, semifinalistă la Megastar şi Eurovision. De sub ochelarii de soare, ochii mici şi adormiţi încep să se dezmorţească abia când i se oferă meniul.

″Îmi iau un Frappe Mocca! Lasă-mă să-mi mai revin puţin. M-am trezit la 10 juma ′, o oră m-am tot învârtit prin casă şi am dormit pe unde apucam.″

Între timp apare şi frappe-ul.

Drumul ei e continuarea unor vise desenate cândva pe o foaie de hârtie, o foaie pe care îşi notase ce ar vrea să facă în viitor. ″ Şi am scris: să cânt, să prezint la TV şi să joc teatru. ″A început cu muzica fiindcă era cea mai facilă cale şi a învăţat că, pentru a obţine performanţă, e nevoie de muncă, de seriozitate şi de pasiune.

La 19 ani s-a angajat la Uniunea Compozitorilor şi a lucrat câteva luni la birou. Scăparea a fost castingul la Şcoala Vedetelor.

Viaţa ei din ultimii cinci ani a fost o continuă perindare prin platourile televiziunilor. A participat la Şcoala Vedetelor, Megastar şi Eurovision.

″ Am fost mai mult în platouri de televiziune decât pe scenă, prin ţară. Dar va veni şi vremea aia . ″

Recunoaşte că nu a reuşit multe în muzică însă ştie că ″ fiecare lucru se întâmplă cu un anumit motiv şi dacă nu se întâmplă atunci când vrei tu înseamnă că nu a fost momentul potrivit. ″ Asa că toate drumurile au dus la KISS TV, unde prezintă KISS BLIZZ şi e reporter pentru diverse evenimente precum B′ estFest.

″Când m-am angajat la KISS mi s-a spus că o să merg prin cluburi, că o să le iau interviuri unor DJ însă am făcut mai mult de atât,am intrat în contact cu oameni foarte cunoscuţi,cu artişti mari. În ultimele luni le-am luat interviuri celor de la The Killers, lui Shaggy, iar la B′ estFest Oceanei. ″

Recunoaşte că a mai pierdut din timiditatea pe care o avea înainte de a lucra în televiziune şi poate a mai pierdut şi din inocenţă. Primul primul interviu a fost cu Anda Adam dar emoţiile de atunci au fost constructive.

″Trebuie să ştii cum să-i iei pe artiştii ăştia mari , nu poţi să te duci cu microfonul în mână tremurând şi bâlbâindu-te . Ei oricum îşi dau seama de efectul pe care îl au asupra oamenilor simpli, te văd că eşti emoţionat şi majoritatea sunt drăguţi cu tine. ″

Deşi a terminat Facultatea de Jurnalism la Universitatea Hyperion mărturiseşte că i-a fost greu să aplice în practică ce învăţase la facultate mai ales că nu a fost prea mult la cursuri. ″ De învăţat chiar am învăţat pentru examene dar nu prea ajungeam la cursuri. Eu eram mai mult cu cântatul. ″

alexa 1 [640x480]

Muzica e prima ei iubire însă încearcă să facă lucrurile bine şi în televiziune. I-ar plăcea să aibă o emisiune proprie de divertisment dar nu ca cele actuale, nu una vulgară şi cu personaje create peste noapte.

Dacă ar fi să numească un om de televiziune pe care îl admiră în România acela ar fi Mihaela Rădulescu. ″Acum nu intrăm în viaţa personală a Mihaelei. Nici nu ar fi trebuit să conteze latura asta! Mie îmi plac lucrurile pe care le spune. Mi-a plăcut şi cartea ei. ″

Vorbeşte mult, cu plăcerea omului care iubeşte cuvintele şi meseria pe care o face, însă se blochează când e întrebată ce alte pasiuni mai are sau ce alte lucruri o interesează. Răspunde mai întâi că-i place să urmărească diverse clipuri pe Youtube, apoi îşi aminteşte de o pasiune mai veche: fenomenele paranormale.

″ Acum să nu înţelegi că-s paranormală. Doamne fereşte! Doar mă interesează subiectul ăsta, îmi place să aflu mai multe despre oameni care au asemenea puteri, despre evenimente ieşite din comun. ″

La doar 24 de ani, Alexandra Andra Niculae poate spune că a reuşit să-şi îndeplinească cele trei dorinţe pe care le-a scris pe foaia din copilărie.

Acum cântă cu o trupă de cover-uri dar mai mult piese rock şi pop. Îşi aminteşte de Michael Jackson, de Laura Stoica. E momentul ăla în care emoţiile devin greu de stăpânit. E revoltată că nu ştim să avem grijă de oamenii talentaţi şi că pe mulţi nici nu ne interesează să îi cunoaştem mai bine.

La finalul interviului e rugată să cânte. Se uită în jur şi recunoaşte că îi e ruşine să cânte ″prin mall ″. Reperează un hol puţin circulat şi merge grăbită spre parcare. Se aşează ca un copil în faţa aparatului şi începe să se gândească ce ar putea cânta. În câteva minute parcarea răsuna de vocea ei, amintind de Laura Stoica şi de ″ Un actor grăbit ″.

2 responses to “Alexa (KISS TV) îşi urmează visele creionate în copilărie

  1. Pe Alexa am remarcat-o de la Megastarsi m-am bucurat foarte mult ca a reusit sa se integreze, intr-un fel sau altul, in aceasta lume complicata si complicat de frumoasa. Articolul mi se pare sincer si proaspat. Sper sa mai vad astfel de postari.

  2. Veris, îţi mulţumim.

Lasă un răspuns

