Stilul străzii

De Iulia Dumitrescu, Andra Şania

Am bătut Bucurestiul în lung şi-n lat, am văzut oameni de tot felul, de la cei mai bine îmbrăcaţi, la cei mai prost îmbrăcaţi şi am analizat din mai multe perspective.

Nu am putut să nu observăm ultimul trend, mai precis cizmele de vară, purtate pretutindeni. Nu există metrou, troleibuz, autobuz, stradă sau mall unde să nu existe cel puţin o pereche de cizme roz, albastre, albe, negre, cu modele diferite, de la muşama, la milieu.

Incursiunea în lumea Bucureştiului a fost plină de învăţăminte utile, mai ales la categoria “aşa nu”. Oamenii încă sunt la stadiul în care nu înţeleg că de fapt nu ai nevoie de bani mulţi pentru a te îmbrăca bine. Au nevoie de un stil propriu, personal sau de foarte multe reviste. În rest, atitudinea compensează lipsa unui stil coerent.

Altă tendinţă este importată tocmai din Orient, mai precis din India: şalvarii. Pantaloni dificil de accesorizat şi mai dificil de purtat, însă extrem de populari. Nu contează cât de bine stau, contează cât de trendy sunt.

Printre atâtea grozăvii, am văzut totuşi şi oameni care şi-au facut un stil al lor, ce se reflectă în atitudinea cu care îşi poartă hainele, în siguranţă în care îşi asumă trendul ca pe o continuare a personalităţii.

O dată cu vara, a apărut şi trend-ul „mânerelor”. Căldura dezvăluie şi părţi deloc agreabile, precum ţesutul extrem de adipos de pe şolduri, burtă şi alte părţi ale corpului. Prespun că în vreme de criză, se face apel şi la reducerea costurilor pentru material.

Un alt super trend de anul trecut, care încă persistă, persistă şi iar persistă, sunt colanţii. Am văzut nenumărate specimene feminine ce poartă colanţi, deşi depăşesc cu mult gabaritul normal, iar celulita se revarsă peste, am observat colanţi purtaţi cu tot felul de pantofi sclipicioşi, cu bluze paietate şi cu aur din belşug. Divin…

adina pescarÎn plimbarea noastră am întâlnit-o pe Adina Pescar, conferenţiar universitar. Ne-a atras atenţia prin ţinuta excentrică, dar plină de bun gust: şalvari grena din Barcelona, sandale roz din Constanţa şi mult, dar mult curaj. Şalvarii, element comun, ies din anonimat prin combinaţia cu o explozie de culori.“Nu îmi place să fiu snoabă, însă îmi place să mă îmbrac altfel”. Un motto perfect.

Magazinele sunt pline de reduceri de la 30% până la 70%. Singura problemă adevărată este că reducerile sunt inutile. Când nu ai ce cumpăra, mai exact când toate produsele reduse sunt ori urâte, ori banale, reducerile devin de fapt doar nişte trenduri în plus.

mirela strat 2Mirela Strat, senior agent şi studentă, ne-a atras atenţia printr-o fustă neagră, deloc comună şi cu talie înaltă. Ne-a spus că îşi cumpără haine ieftine, de exemplu fusta pe care dăduse 50 lei. “Poţi să găseşti haine ieftine”. Complet de acord, nu firma face stilul, stilul face firma. Sau cel puţin aşa se vrea.

One response to “Stilul străzii

  1. Da, in Romania intalnim fel de fel de stiluri. Foarte frumos imbracate fetele :D

Lasă un răspuns

